Loading...

ORGANIZING ADMINISTRATIE

ORGANIZING ADMINISTRATIE 2017-10-12T13:15:53+00:00

Herken je dit?

Heb jij geen grip op je administratie

stapelsWord jij er zo ontzettend moe van dat het je niet lukt om je administratie te ordenen? De aanblik van al die stapels papier waar je iets mee moet, maken je moedeloos. Hoe krijg je dit ooit opgeruimd? Veel van mijn klanten ervaren stress vanwege een niet goed georganiseerde administratie. Soms leidt dit zelfs tot slapeloze nachten.

Heb je een eigen bedrijf hebt, maar totaal geen systeem systeem voor het ordenen van je administratie? Je raakt bonnen kwijt, waardoor kosten die je gemaakt hebt voor je bedrijf niet aftrekbaar zijn. Zelfs als je een boekhouder  hebt voor je administratie kan het handig zijn om je administratie goed te ordenen.

De kans is groot dat je al verschillende keren geprobeerd hebt om zelf, of met de hulp van vrienden of familie, orde in de chaos aan te brengen. Toch is dat tot nu toe niet gelukt.

Wat kost een rommelige administratie?

Behalve dat een rommelige administratie veel energie kost, kost het ook vaak heel veel geld.
Rekeningen worden niet op tijd betaald, omdat ze ergens op een stapel terecht komen. Te laat betaalde rekeningen leiden soms tot kosten. Denk bijvoorbeeld aan boetes voor te hard rijden, of deurwaarderskosten.
Ook ben je vaak veel geld kwijt aan het opnieuw aanvragen van belangrijke documenten. Bijvoorbeeld een paspoort dat je niet meer terug kunt vinden, of een verklaring voor goed gedrag, die je wel hebt aangevraagd, maar waarvan je vervolgens niet meer weet waar die is gebleven.
Mensen met een chaotische administratie hebben vaak ook geen goed zicht op hun inkomsten en uitgaven en weten dus ook niet precies hoeveel geld ze ergens aan uitgeven.

Professional organizer

Als professional organizer, ook wel personal organizer of opruimcoach genoemd, help ik je bij het opzetten van een logische administratie. Ik help je bij het opzetten van een systeem dat bij jou past en voor jou op maat gemaakt wordt. Iedereen is tenslotte anders en iedereen heeft zo zijn eigen wensen en behoeften. Als de structuur eenmaal is aangebracht, kost het je veelal weinig moeite om de administratie geordend te houden.
Time 2 Organize is een meester in het organizen van je administratie.

Mocht je erover denken om van de diensten van Time 2 Organize gebruik te maken, dan vraag ik in het intakegesprek altijd: “Welk resultaat staat je voor ogen, wanneer ben je tevreden?” Zodat we beiden weten waar we naartoe gaan werken.

Time 2 Organize kan je helpen om het volgende te bereiken

Stel je eens voor, een opgeruimde administratie, waarbij alles is geordend en een vaste plek heeft gekregen. Ik help je om weer te gaan leven in plaats van geleefd te worden. Ik zorg dat het doen van je administratie een fluitje van een cent wordt.

Misschien komen we tijdens het organizen van je administratie wel tot de ontdekking dat je recht hebt op zorgtoeslag of huurtoeslag. Zo nodig help ik je meteen even bij het invullen van de aanvragen. Time 2 Organize is flexibel inzetbaar, de werktijden variëren van minimaal 3 tot maximaal 6 uur per dag. Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Neeltje Hertsenberg
Neeltje HertsenbergHad ik het maar eerder gedaan

De eerste kennismaking met Cinthia als budgetcoach was erg prettig en gerust stellend. Ze kwam aan huis en sloot, na een uitgebreid intakegesprek, perfect aan bij onze situatie. Door haar praktische en no nonsense aanpak verdwenen onze stapels en verscheen er een keurige rij met georganiseerde mappen. Nergens een spoor van mening of oordeel, maar daarentegen aanmoediging en humor. Ik heb me enorm ondersteund gevoeld toen ik, door een ernstige ziekte door de bomen mijn administratieve bos niet meer zag. Zeer sympathiek en professioneel.

(Visited 356 times, 1 visits today)