Waarom mannen een organizer soms eng vinden.

Door |2022-03-15T13:23:53+01:00maart 25th, 2014|Organizing|

Mannen In het verleden heb ik altijd tot volle tevredenheid samengewerkt met mannen. Als fiscaal juriste zat ik toch een beetje in een ‘mannenberoep’. Nooit heb ik daar problemen mee gehad. Ik vond het altijd wel prettig omdat mannen nu eenmaal recht door zee zijn. Mannen roddelen minder achter je rug en als ze [...]

Leuker kan de Belastingdienst het niet maken ….

Door |2019-10-18T10:38:24+02:00februari 20th, 2014|Belastingen|

Belastingdienst Bijzonder vind ik het altijd om te zien hoeveel ontzag mensen hebben voor de Belastingdienst. Veel klanten durven amper hun eigen aangifte in te vullen uit angst dat ze het verkeerd doen en dat ze dan misschien wel bestraft worden met hoge boetes. Plichten Belastingdienst Gelukkig heb ik niet zo heel vaak met [...]

Maak een eind aan je uitstelgedrag. Doe DERK

Door |2023-02-22T13:37:05+01:00januari 22nd, 2014|Time-managemenent|

Uitstel of afstel Bij mij op de wc hangt een tegeltjes wijsheid tussen alle foto’s van familie en goede vrienden. Op dat bewuste tegeltje staat ‘Het eerste wat je moet doen, is vaak het laatste wat je wilt doen´. Uitstel leidt niet altijd tot afstel helaas. Voor mijzelf geldt dat heel erg voor het [...]

Nog steeds een tandartsverzekering?

Door |2022-03-10T12:27:53+01:00november 26th, 2013|Verzekeringen|

Overstappen of niet? Het einde van het jaar nadert. Dat is het  moment dat je, je zorgverzekering en/of tandartsverzekering kunt aanpassen of kunt overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Veel van de klanten waar ik kom zijn zich wel bewust van het feit dat ze kunnen bezuinigen op hun zorgverzekering, maar vinden het veel gedoe om [...]

Perfectionisme een vloek, of een zegen?

Door |2022-03-11T13:06:41+01:00november 12th, 2013|Algemeen, Organizing|

Intake Perfectionisme kan je behoorlijk in de weg zitten. Om te bekijken of een klant ‘last’ heeft van perfectionisme, begin ik mijn werkzaamheden altijd met een uitgebreide intake. Tijdens deze intake stel ik de klant altijd veel vragen over zijn achtergrond. Zo probeer ik een inschatting te maken van waar het bij deze klant [...]

Ga naar de bovenkant